Revista „Clipa” Nr 3


7 răspunsuri la „Revista „Clipa” Nr 3

  1. Din pacate, uneori suntem fortati de imprejurari sa mintim, pentru binele cuiva sau pentru a salva o situatie … Este o minciuna nevinovata, care nu tine de mitomanie … Nu cred ca este acuzabil :)…

  2. Minţim, dar ne doare când suntem minţiţi. În viaţa mea, de când mă ştiu iubesc adevărul, despre care se spune că te va elibera, dar mai întâi te va înfuria la culme.

  3. mi-a facut placere sa citesc articolul…dar si din poeziile tale..ai un stil unic…am impresia ca vrei sa schimbi lumea..sa fie mai buna…exprim si eu de multe ori in randuri o oarecare dezamagire fata de unii oameni, unele comportamente…totul este sa fim noi asa cum suntem..si …sa nu incetam sa scriem…

  4. adevarat,e un fragment dar cred ca nici in intreaga lucrarea nu am reusit sa explorez pina la capat acel „tot” despre minciuna despre fals, totusi ramin la idee ca nu trebuie sa incercam sa dam definitii sau sa filosofam prea mult, cum am incheiat si eseul…”cred ca niciodata nu voi descoperi adevarul despre minciuna” 🙂

    p.s :bine te-am gasit pe blog, mai intra!!!! 😉

  5. Adevarul despre minciuna nu exista. Exista doar opusul, minciuna despre adevar. Un proverb din popor spune ca „cea mai buna minciuna este adevarul” fiindca nu o crede nimeni! 🙂

Lasă un răspuns

